Информатика 2 класс на 27.04
Уважаемые ученики 2 класса!
Мы продолжаем наше дистанционное обучение
Прошу вас самостоятельно изучать предложенный материал.
Возникающие вопросы задавайте в комментариях.
Тема уроку: Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища "Сходинки до інформатики" (гра " Кіт риболов")
Мета гри: Ознайомити дітей з роботою клавіатури.Вдосконалити навички друку на клавіатурі. Розвити логіку, пам`ять, увагу
Програма призначена для першого знайомства з клавіатурою, принципами її роботи. Учень допомагає коту ловити рибок, натискаючи відповідні літери на клавіатурі. Зображення клавіатури в нижній частині екрану підказує учню, де саме знаходиться потрібна клавіша. Клавіша, яку треба натиснути, підсвічується зеленим кольором. Якщо треба ввести велику літеру (або знак пунктуації), зеленим підсвічується клавіша Shift, бо її треба натиснути раніше, а клавіша з літерою підсвічується жовтим. Вона стане зеленою, коли натиснути Shift. Якщо замість Shift натиснуто Ctrl, то ця помилково натиснута клавіша підсвічується червоним — її треба відпустити. Так само буде підсвічено червоним і клавішу Shift, яку учень помилково тримає натиснутою, коли символ, що треба ввести, не потребує цього.
Комментарии
Отправить комментарий