Информатика 2 класс на 04.05
Уважаемые ученики 2 класса!
Мы продолжаем наше дистанционное обучение
Прошу вас самостоятельно изучать предложенный материал.
Возникающие вопросы задавайте в комментариях.
Тема уроку: Ігрові вправи з надання команд виконавцям з використанням навчального середовища "Сходинки до інформатики" (гра " Слово в лабіринті")
Мета гри: Ознайомити учнів з прийомами роботи з клавіатурою та мишею; сформувати навички набору тексту; закріпити правила правопису; розвивати увагу, пам"ять, логічне та абстрактне мислення.
Опис гри:Програма-ребус. У лабіринті зашифровано слово. Кожному з восьми напрямків руху мишеняти по лабіринту відповідає літера. Учень вказує шлях для мишеняти до клітинки з сиром, обираючи необхідні літери. З цих літер поступово складається слово. Таким чином, пройшовши лабіринтом, учень дізнається, яке слово зашифроване у ньому.
Програма пропонує учню два режими:
1) “Режим тренування”. Якщо учень правильно вказує літеру, мишеня відразу пересувається у відповідному напрямку, а літера друкується у полі для слова. Якщо ж літеру вказано неправильно, нічого не відбувається.
2) “Режим програмування”. У цьому режимі мишеня не відразу реагує на введену літеру. Літери, що вказує учень, друкуються у полі для слова. Таким чином він записує маршрут для мишеняти. Коли учень закінчить введення маршруту, він повинен натиснути кнопку ― Перевірити. Тоді мишеня виконає програму, що склав учень — пройде записаним маршрутом. Якщо слово-маршрут записане невірно, мишеня зупиниться на першій помилці. Учень має натиснути кнопку ― Спочатку, щоб розпочати друк слова-маршруту спочатку. Після успішної розшифровки слова, учень може перейти до наступного лабіринту, натиснувши кнопку ― Наступне слово.
Програма починає серію завдань з режиму тренування і після розв'язання 5- ти лабіринтів в цьому режимі автоматично переходить у режим програмування. Приховане меню Додаткові функції програми доступні вчителю з так званого прихованого меню. Щоб активізувати це меню треба підвести вказівник миші у верхню частину екрана. Меню автоматично ховається з екрана, коли вказівник миші пересувається в іншу частину екрана.
Наводимо опис меню
- Режим - дозволяє самостійно вказати режим (тренування чи програмування).
- Змінювати автоматично - визначає, чи буде кожна серія завдань починатись з режиму тренування і після 5-того завдання автоматично переходити у режим програмування. За бажання викладач може відмовитись від такої поведінки програми, знявши помітку біля цього пункту. ― Введення літер. Програма пропонує дві можливості для введення літер. Учням, які вже трохи оволоділи клавіатурою, пропонується вводити літери, натискаючи клавіші на клавіатурі. (При цьому про перемикання розкладки клавіатури можна не турбуватися). Для тих дітей, які ще не достатньо опанували клавіатуру, передбачено введення літер мишею (натисканням кнопки з літерами на екрані).
- Порядок слів - слова для лабіринту зчитуються з файлу Лабіринт.іnі, який знаходиться в тій самій папці, що й сама програма. Вчитель може визначити, чи треба використовувати слова з файлу в тому порядку, в якому вони записані, вказавши пункт ―Всі слова послідовно. Якщо ж вчитель вкаже пункт “Випадковий порядок”, програма сама випадково обиратиме слова з файлу.
Комментарии
Отправить комментарий