Информатика 6 класс на 04.05
Уважаемые ученики 6 класса!
Мы продолжаем наше дистанционное обучение
Прошу вас самостоятельно изучать предложенный материал, а также выполнять задания. Отчет вашей работы (ответы на вопросы, задание, конспекты и тд) отправлять на почту Sawa_Sav@i.ua или Вайбер 0977822198
Возникающие вопросы задавайте в комментариях.
Тема уроку: Повторення.Основні поняття комп'ютерної графіки
Комп'ютерна графіка має справу з зображеннями. Її основне призначення візуалізація побудова зображення графічного об'єкта з його опису (прикладної моделі). Іншими видами обробки графічної інформації є перетворення зображень і розпізнавання зображень.
У залежності від області застосування до візуалізації пред'являються різні вимоги: швидкість побудови, якість зображення, реалістичність, естетичні характеристики, достовірність та інші, які повинні враховуватися графічною програмою [1].
Зображення будується на основі прикладної моделі, що є внутрішнім (програмним) поданням графічного об'єкта, що задається в просторі тієї чи іншої розмірності. Для його кращого розгляду виробляються видові перетворення об'єкта, що дозволяють дивитися на нього з необхідної точки зору.
Зазвичай об'єкт задається в тривимірному просторі, а його зображення двовимірний. Для переходу від тривимірного простору до двовимірного зображення використовуються проекції. Екранні зображення, як правило, є проекціями об'єктів.
Комп'ютерна графіка існує вже тривалий час, за який було створено велику кількість різноманітних графічних програм.
У залежності від області застосування до візуалізації пред'являються різні вимоги: швидкість побудови, якість зображення, реалістичність, естетичні характеристики, достовірність та інші, які повинні враховуватися графічною програмою [1].
Зображення будується на основі прикладної моделі, що є внутрішнім (програмним) поданням графічного об'єкта, що задається в просторі тієї чи іншої розмірності. Для його кращого розгляду виробляються видові перетворення об'єкта, що дозволяють дивитися на нього з необхідної точки зору.
Зазвичай об'єкт задається в тривимірному просторі, а його зображення двовимірний. Для переходу від тривимірного простору до двовимірного зображення використовуються проекції. Екранні зображення, як правило, є проекціями об'єктів.
Комп'ютерна графіка існує вже тривалий час, за який було створено велику кількість різноманітних графічних програм.
Продивіться відеоурок
Завдання:
1 .Опрацюйте параграф 1.1
2. Законспектуйте "Найважливіше в цьому пункті "перші 4 абзаци
3.Відповедіть на запитання 10 стор.15 письмово
Фотозвіт чекаю до 06.05
Комментарии
Отправить комментарий